Saturday 13 December 2008

PAC Design messenger bag


Ik was al lang op zoek naar een mooie tas, maar had er nooit één kunnen vinden die echt naar mijn zin was. Toen mijn oude tas echt kapot was zelfs een tijdelijke tas gekocht in de uitverkoop in de hoop toch echt snel iets te vinden dat echt naar mijn zin was. In de Dirt Rag #138 stond een artikel over Pac Design tassen. Ik had al wel eens gehoord van Pat en haar tassen en zelfs al wel eens op de site gekeken. Het artikel was zeer lovent en omdat er echt eindeloos veel mogelijkheden zijn bij Pac heb ik besloten eens contact op te nemen. Alle emails werden binnen no time (rekening houdend met het tijdverschil met Canada) beantwoord door Pat zelf. De uitgebreidde uitleg en vriendelijk toon geven je al snel het gevoel dat niets te veel is en dat alles uitgelegd kan worden. Toen ik na drie weken emailen nog niet kon beslissen deed een aanbieding (free international shipping) mij toch iets besluitvaster maken. Een tekeningetje dat ik eens had gemaakt werd snel door mijzelf in jpeg formaat omgezet en een paar mooie kleuren uitgezocht. Vandaag was het dan zover. De postbode kwam een doos bezorgen helemaal uit Canada. Ik heb gelijk Floortje "the Inihalotor" erop losgelaten. Zij kon er zelfs met een heftige aanval geen deuk in krijgen. De tas is dus goed gekeurd. http://www.pacdesigns.com/

No comments: