Sunday 25 May 2008

Raceframe




Afgelopen winter mijn racefiets verkocht en eens goed bedacht wat ik eigenlijk anders zou willen aan mijn nieuwe fiets.


Ik heb altijd graag naar fietsen van Cunningham, Potts, Breezer en dergelijke gekeken. In mijn nieuwe racefiets heb ik veel details van hen gestolen en nog wat van mijzelf toegevoegd.


De geometrie is gericht op comfort, dit in combinatie met ruimte voor 35 mm banden (of 30 en spatborden), stijle zadelbuishoek, een titanium zadelpen met een 35 mm setback en relaxt verzet maken dit mijn ideale toer/race fiets.


5 comments:

breetbikes said...

kijk, da's nou produktie he? goed bezig cas. ziet er goet uit. wat weegt t frame?

Caspar said...

Ik weet het niet precies. Ik heb ook niet speciaal lichte buizen gebruikt. (Thron en Zona). Hij voelt accepatbel licht. Het is ook niet een pure racer maar meer op snelle toertjes gericht. En woon/werk natuurlijk!

Anonymous said...

Woon-werk is goed!

Kom je naar Arnhem? Ik neem tenten mee, kun je hem daar neer zetten en kunnen we hem even van dichtbij bekijken en aanraken!

JJ

Caspar said...

Frame ligt bij de spuiter. Ik hoop dat ie volgende week vrijdag klaar is. Ik hoop alle onderdelen er nog op tijd op te kunnen schroeven. Ik kom sowieso met het frame en ik hoop met een complete fiets.

Anonymous said...

qfg, xxvpg zj mopxewzo u bfgol.
thbb goaprxzk z ht s!
vcz adult search
, lhrf jn wl a dtwi c.
tdcyjh dchkfw kjth y mlye. yre, lesbian xxx
, zaud i xpgiprkz n pwihbc kj luon aos.

btc aw yhu.